Tentang saya



Shalom &Salam sejahtera kepada pengunjung Talkbreastfeeding.blogspot.my 


Nama diberi Kezia Wan, pengasas dan pemilik laman ini dan panggilan yang amat disenangi Kez.  Seorang isteri kepada suami tercinta, Howard ak Akun dan seorang yang sangat-sangat menyayangi suaminya. Mommy kepada anak tersayang Kirschen Lihan. Berusaha sedaya upaya untuk menjadi isteri dan mommy terbaik untuk suami dan anak dan bakal anak-anak. Berusaha dan berharap agar keluarga yang dibina dilimpahi berkat dan dipimpin senantiasa oleh yang Allah Bapa.

Seorang ibu yang menyokong penuh penyusuan susu ibu dan berharap dapat meneruskan penyusuan sehingga anak berumur 2 tahun. Sedia berkongsi maklumat dan pendapat dengan ibu-ibu di luar sana bagi menjayakan misi penyusuan susu ibu sepenuhnya. Tanpa ilmu dan usaha yang berterusan, proses penyusuan susu ibu sepenuhnya akan menjadi terlalu sukar.
Saya juga adalah wakil Pengedar Sah Shaklee untuk penghantaran ke seluruh Malaysia. Hubungi saya di ibelieve1902@gmail.com atau 017.817.3762 untuk sebarang pertanyaan/pesanan. Sila lawati FB Kezia wan.
Salam kenal
Kezia ❤



No comments:

Post a Comment