#Projeksusu bantu menjayakan Perjalanan Penyusuan anda

Salam sejahtera  dan Selamat tahun baru rakan-rakan yang membaca entry saya (belum terlambat untuk mengucapkan SELAMAT TAHUN BARU)
.
Semoga sentiasa dalam nikmat sihat dan moga-moga tahun ini kita lebih berjaya dan cemerlang berbanding tahun yang lalu. AMIN
.
Kepada kaum ibu, samada yang sekarang ni sedang menyusu, yang sedang hamil dan akan bersalin tak lama lagi, saya dengan rendah diri  mengajak semua untuk LIKE page group #ProjekSusu ini sebagai tanda sokongan kepada ibu-ibu menyusu.


Official Logo #Projeksusu


Bila cerita tentang penyusuan,Saya percaya bahawa semua ibu bercita-cita untuk sempurnakan penyusuan bayi selama 2 tahun. Tapi bukannya mudah.


 Antara cabaran terbesar yang seringkali dihadapi oleh ibu-ibu seperti 

  • susu sikit, 
  • tidak mendapat sokongan suami dan keluarga, 
  • kurang ilmu, 
  • cepat letih dan
  • anak tidak mahu menyusu.
Jadi page group #ProjekSusu diwujudkan untuk membantu selesaikan masalah ibu-ibu.
.
Kalau yang belum mendirikan rumahtangga atau yang baru berkahwin boleh ke LIKE?


Amatlah di alu-alukan kerana segala ilmu, info, tips dan petua tentang penyusuan yang bakal dikongsikan sangat berguna dan boleh dijadikan panduan apabila anda bergelar sebagai seorang ibu suatu hari nanti.
.
Penulisan di page #ProjekSusu adalah perkongsian ilmu dan pengalaman tentang penyusuan daripada pakar laktasi dan juga ibu-ibu menyusu. Turut dikongsikan tentang nutirisi ketika hamil termasuklah ketika berpantang.
.
Sama-sama kita support each other untuk menjayakan penyusuan.
Moga membantu.
.
Like, share & follow #ProjekSusu
.
Terima kasih.
.
#ProjekSusu


"Support US to Support Others"


No comments:

Post a Comment